Monday, August 19, 2013

Tahun 2013

Hai....... Nama berita semua,asai lama amat aku enda muka Blog aku tok....bc setahun udah enda dibuka laban kelalu mayuh pegawa ia ka nanggul nya meh enda kala di ' update ' blog aku tok. Nadai gak nyala endar gak berita ka dikunsi aku enggau bala kitai semua.Mina ka madah bulan 2 tau kah maya cuti Cina Tahun baru tok tadi kami sebilik bc raun asuh Sabah,maya nya suba kami bc ngena 5 buah kereta,Belabuh ari sibu terus ke Limbang....bermalam ba Limbang semalam,lalu pagi siti kami meleka ari limbang terus ka sabah.Ba sabah kami bc raun asuh Gunung Kinabalu,serta asuh Hot Spring.Lalu kami mega bc raun sekitar Bandar Sabah.Lalu mega kami bc ngaga BBQ ba pantai Tanjung Aru....mai bala anak-anak mandi.....semua peda aku bela enjoy.....Nya ko kakak aku madah aush aku....ngaga trip baru udah tok...laban ka asuh pulau ko ia......barang ia aja meh ko aku...aku tetap nitih aja........

No comments:

Post a Comment